Veelgestelde vragen

Desktop

Op onze website kunt u inloggen op uw account.

U kunt in uw account aan de linkerkant op ‘abonnementen’ klikken. Dan komt u in het onderstaande menu waar u op het abonnement kunt klikken dat u wilt pauzeren.

Hier kunt u zien wat u besteld heeft, wanneer de volgende bestelling komt, maar kunt u ook wijzigingen aanbrengen binnen uw abonnement.

Helemaal onderaan kunt u uw lidmaatschap pauzeren of een bestelling uitstellen.

Lukt het niet? Dan kunt u ook contact met ons opnemen op het volgende emailadres: info@suppdog.nl Wij kunnen uw lidmaatschapstatus dan controleren en eventueel wijzigen zo nodig.

Desktop

Ga naar Suppdog.nl in uw Browser.

Als u op onze website klikt, komt u op onze homepage. Hier kunt u rechts bovenin, op het ‘poppetje’ drukken om naar ‘Mijn account’ te gaan.

Vervolgens kunt u hier inloggen met uw emailadres en wachtwoord om door te gaan naar uw account.

Eenmaal ingelogd komt u bij uw account dashboard. Hier kunt u links naar ‘abonnementen’.

Bij uw abonnementen, kunt u zien welk abonnement(en) actief is en welke geannuleerd of gepauzeerd zijn. Druk op de rode knop ‘bekijk’ om uw abonnement in te zien.

Hier kunt je jouw abonnement aanpassen en inzien. Als eerst ziet u een overzicht van wat er in uw abonnement zit en met welke frequentie dit geleverd wordt. Wilt u producten toevoegen aan het abonnement? Zie dan het tekstvak boven uw abonnementsgegevens.

Scrolt u naar beneden, zult u deze twee rode knoppen tegenkomen. Hier kunt u uw bestelling eerder laten komen of juist uitstellen.

Scrolt u nog verder naar onder, kunt u de datum van uw volgende bestelling aanpassen. LET OP! als de datum van uw bestelling voor vandaag staat, kan deze niet meer vooruit gezet worden.

Desktop

Op onze website kunt u inloggen op uw account.

In uw account kunt u links op ‘abonnementen’ klikken.

U kunt in dat menu dan op het abonnement klikken dat u wilt opzeggen.

Als u helemaal naar onder scrolt, ziet u de rode knop ‘lidmaatschap opzeggen’. Om op te zeggen klikt u hierop.

U komt dan in dit menu. Hier kunt u de reden van opzegging aangeven. Besluit u toch lid te willen blijven, kunt u op de kleine lettertjes onder ‘verder’ klikken.

Uw lidmaatschap is beëindigd. LET OP! Er staat een datum bij per wanneer het abonnement beëindigd wordt. Wilt u het lidmaatschap eerder of later beëindigen dan de aangegeven datum? Of heeft u geen bevestigingsmail ontvangen van de opzegging (ook niet in uw spambox) Dan kunt u contact met ons opnemen op: info@suppdog.nl

Log in op uw account (rechts bovenin) en klik op ‘adressen’.

Bij adressen kunt u zowel het factuuradres als verzendadres aanpassen door op ‘bewerken’ te klikken.

Als u uw adres gewijzigd heeft, kunt u ervoor kiezen om het adres te wijzigen voor al uw lopende abonnementen (als u er meerdere heeft). Druk dan op ‘adres opslaan’.

Met abonnement

Voor iedereen die lid wordt of is, worden geen verzendkosten gerekend. De verzending is voor leden en nieuwe leden dus gratis!

Zonder abonnement

Voor eenmalige bestellingen zonder abonnement worden wel verzendkosten gerekend. Dit is 6,95 euro. Daarmee is vóór 22.00 besteld, morgen in huis!

Vóór 22.00 besteld, is de volgende dag in huis!

Wij leveren momenteel aan Nederland, België en Duitsland. Wilt u het naar een ander EU-land versturen? Dit kan mogelijk gemaakt worden. Hiervoor moet u een e-mailtje sturen naar: info@suppdog.nl

Wij hebben een aparte ingrediëntenpagina gemaakt, zodat wij per gebruikt ingrediënt kunnen uitleggen wat het is, waar het te vinden is, waarvoor het dient, in welke producten wij dit ingrediënt hebben gebruikt, en de wetenschappelijke onderbouwingen die de informatie over dit ingrediënt ondersteunen. Neem gerust een kijkje: https://suppdog.nl/ingredienten/

Heeft u vragen of wilt u persoonlijk advies? Stuur ons gerust een berichtje op info@suppdog.nl

Wij bieden geen proefzakjes aan! Zelfs de meest kieskeurigste eters vinden de snoepjes heerlijk, de snoepjes hebben namelijk een acceptatiegraad van 98,8%.

Mochten ze het niet eten hebben wij trucjes om dit op te lossen!❤️

Daarnaast hebben onze supplementen tijd nodig. Onze supplementen bestaan uit de meest krachtige natuurlijke ingrediënten, maar hebben even de tijd nodig om resultaat te laten zien. Met een proefzakje kunnen wij geen resultaat garanderen wegens het missen van het opteleffect en gewenningsperiode. Het zou daarbij zonde zijn van de ingrediënten.

Voor vragen of hulp kunt u ons altijd bereiken op info@suppdog.nl Wij helpen u graag!

Ongeopende potten kunnen geretourneerd worden naar:

Suppdog

Borchwerf 5 4704RG Roosendaal

Zodra het pakketje ontvangen is in ons systeem boeken wij gelijk het geld terug. 🐶

Ja, ongeopende potten kunnen geretourneerd worden naar:

Suppdog

Borchwerf 5 4704RG Roosendaal

Als u contact met ons opneemt via info@suppdog.nl kan ons team uw geretourneerde pot omruilen voor een ander supplement.

Ongeopende potten kan je hier naar toe retoursturen:

Suppdog

Borchwerf 5 4704RG Roosendaal

Zodra het pakketje ontvangen is in ons systeem boeken wij gelijk het geld terug. 🐶

Contact opnemen

Direct contact

  • Email ons op info@suppdog.nl en wij zullen u zo snel mogelijk te woord staan!