Veelgestelde vragen

Heb je nog geen account bij ons of nog nooit ingelogd? Zoek dan in je mailbox naar een email met het onderwerp “Je account bij Suppdog is aangemaakt!”. Hierin vind je de instructies om jouw wachtwoord in te stellen.

  1. Controleer of je wel een account hebt aangemaakt via de email die wij hebben verstuurd na je eerste bestelling.
  2. Ben je je wachtwoord kwijt of vergeten? Klik dan op wachtwoord vergeten.

Momenteel hebben wij voor sommige klanten een vernieuwde inlog omgeving. Dit is voor een deel van de klanten die een bestelling heeft geplaatst vanaf 24 september 2024. Dit doen wij om jouw ervaring met ons te verbeteren. Lukt het inloggen niet via dit portaal? Ga dan naar mijn.suppdog.nl en probeer daar in te loggen. Lukt dit ook niet? Neem dan a.u.b. contact met ons op en wij staan voor je klaar!

Inloggen

Registreren

Een link om een nieuw wachtwoord in te stellen zal naar je e-mailadres worden verzonden.

Uw persoonlijke gegevens worden gebruikt om uw ervaring op deze website te ondersteunen, de toegang tot uw account te beheren en voor andere doeleinden zoals beschreven in ons privacybeleid.